De Jachthaven

De haven kent vele moderne faciliteiten. Er zijn twee drijvende hoofdsteigers met 96 boxen. Alle ligplaatsen zijn voorzien van een vingerpier en hebben een walstroom aansluiting. Rondom de clubschuit zijn nog 15 ligplekken voor kleine bootjes.

Binnen bereik van iedere ligplaats is een kraan voor het drinkwater, maar we denken ook mee om het milieu te beschermen. U kunt namelijk met een aparte leiding uw boot wassen met maaswater.

De vereniging heeft een clubschuit genaamd “Dame Kaag”. Bij alle clubactiviteiten en in het vaarseizoen is iedere vrijdag en zaterdagavond de clubschuit geopend.
Openingstijden.

Op de clubschuit zijn ook de toilet- en douche voorzieningen. Het gebruik is voor iedereen gratis. boven in het voormalige stuurhuis bevindt zich het havenkantoor. Op het bovendek is een loungeruimte en op het achterdek kan gebarbecued worden.

Voor de veilgheid zijn er binnen handbereik ook brandblussers en andere veiligheidsmiddelen (óók) op de steigers aanwezig. Natuurlijk is er voldoende verlichting, zowel op de steigers als op het boventerrein.

Ons haventerrein is permanent afgesloten. De elektrische toegangspoort kan uitsluitend per mobiele telefoon worden bediend. Ieder lid heeft daarnaast nog een sleutel van de 2e poort (op de loopbrug) naar de steigers en is verantwoordelijk voor wie hij of zij toelaat op het haventerrein.
Het boventerrein, de toegangspoort en ook de steigers worden permanent bewaakt met videocamera’s.

Binnen in de clubschuit en buiten op het hele haventerrein, inclusief de steigers, is WiFi-bereik.

De Haven beschikt over een hellingbaan die alleen bestemd is voor leden van WSV Hoogeerd.

De haven ligt midden in een natuurgebied en dat biedt voldoende ruimte om uw hond buiten het haventerrein uit te laten. Ook zonder hond is het prachtig wandelen. Op het schiereiland wonen bevers en u kunt hun sporen, de omgeknaagde bomen, gemakkelijk waarnemen.

Vissen in onze haven.